خانه > FIRE FOX, FLOCK > معرفی add-on : افزونه ای برای دانلود کلیپ های آنلاین

معرفی add-on : افزونه ای برای دانلود کلیپ های آنلاین

video download helper

این افزونه کاملا متن باز و رایگان است .

در حال حاضر دانلود ویدئوهای آنلاین مشکل اصلی خیلی هاست .،مخصوصا با سرعت کم اینترنت ایران که دسترسی مکرر هر شخص رو به ویدئوها و موزیک ویدئوهای مورد علاقش سخت می کنه . خیلی های برای دانلود کلیپهای آنلاینشون در به در از این لینک به اون لینک می رن و انواع اقسام نرم افزارهای مضر و ضعیف رو دانلود می کنن . و در نهایت هم اکثرشون جز دو سه تا سایت معروف سایت دیگه ای رو دانلود نمی کنه .البته نرم افزاری هم با عنوان video get هست که البته به خاطر متن باز نبودنش معرفیش نمی کنم. برای درک بهتر موضوع ، فرض کنین که وارد یک سایت اشتراک کلیپ غیر معروف می شین و از یک کلیپ خوشتون میاد و قصد دانلودش رو دارین . اما با هر نرم افزاری نمی شه این کار رو کرد.

یکی از دوستان به اسم سیامک در بخش نظرات به افزونه ای اشاره کردن که بعد از بررسی آخرین ورژنش به نظرم به حد کافی پخته و قوی شده . اسم این افزونه VIDEO DOWNLOAD HELPER هست که بر روی مرورگر های FireFox و flock نصب می شه. این  بیش از 900 سایت اشتراک گذاری ویدئو رو تا این لحظه ساپورت می کنه . برای دیدن لیست این سایت ها این جا کلیک کنید .

برای دانلود این افزونه به اینجا بروید .

این افزونه هم بر روی فلاک و هم فایرفاکس نصب می شود .


Share

  1. ژانویه 5, 2010 در 1:38 ب.ظ.

    از این مورد من قبلا استفاده میکردم ، ولی در برابر Flashgot هیچ حرفی برای گفتن نداره !

    • ژانویه 5, 2010 در 2:29 ب.ظ.

      البته من از flashgot استفاده کردم . اما مشکل این نرم افزار اینه که خیلی باگ داره و خیلی هم انعطاف پذیر نیست . اما این افزونه فوق العادست.

    • ژانویه 9, 2010 در 12:09 ب.ظ.

      با معذرت برادر ، افزونه ای که شما گفتین رو به flashget اشتباه کردم . با تشکر ، این افزونه رو بررسی می کنم.

  2. ژانویه 11, 2010 در 5:26 ق.ظ.

    سلام
    من الان از ant استفاده میکنم.مشکلش هم اینه که تا وقتی ویدیو به طور کامل لود نشه دانلودش نمیکنه.خب اگرم که سرعت اینترنت اجازه میداد که ویدیو رو تو همون اینترنت میدیدم دیگه.
    سوالم اینه که خب این افزونه که معرفی کردید چطوره؟ خودش ویدیو رو دانلود میکنه یا باید حتما ویدیو لود شده رو دانلود کرد؟

  3. ژانویه 11, 2010 در 7:12 ق.ظ.

    اون نرم افزار شما با اجازتون یک خورده قاطی داره .
    این افزونه همین که یک فایل Flv که فرمت فایل های تصویری باشه در صفحه ببینه در لیست خودش می گذاره. به این عکس توجه کنین :

    امیدوارم به کارتون بیاد.

  4. ژانویه 11, 2010 در 9:01 ق.ظ.

    ممنونم که وقت گذاشتی و به خوبی پاسخ دادی.
    برم دانلود کنم ببینم چطوری میشه.

  5. ژانویه 12, 2010 در 12:47 ب.ظ.

    این افزونه خیلی مورد علاقه من بود ولی خیلی وقته که ازش استفاده نمیکنم
    البته ناگفته نمونه که تصاویر رو هم برات میتونهه دانلود کنه
    من هم نظر مثبتی روی این افزونه دارم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

